Atlyginimas į rankas nuo 1300 Eur + priedai už pasiektus rezultatus.
Svarbu kad Jums rūpėtų, o viso kito išmoksim kartu!
Darbo specifika:
-Prekybos veiklos parduotuvėje organizavimas ir koordinavimas (dokumentacija ir prekių išdėstymas, teisingų kainų palaikymas parduotuvėje; prekių užsakymas ir priėmimas, sandėlio likučių valdymas; darbas su kasos aparatu; tvarkos parduotuvėje užtikrinimas).
-Prekių užsakymas, priėmimas, grąžinimas.
-Parduotuvės veiklos ataskaitų stebėjimas, analizavimas ir augimo planų įgyvendinimas.
-Profesionalaus aptarnavimo užtikrinimas.
-Sklandus pasiruošimas inventorizacijai ir jos vykdymas.
-Medienos ir susijusių produktų sandėlio organizavimas.
-Ūkiška „priskirtų valdų” priežiūra.
Turėtumėt sugebėti daugumą užduočių atlikti savarankiškai, tad tikėtina tam reikės panašios patirties, na, nebent Jūs „Pretendentas” – herojus iš filmo ir gaudotės itin greitai – you never know 🙂 Paprastai kalbant, darbas ne tik „prie popierių”. Reikės ūkiškai tvarkytis padalinyje.
Savo CV siųskite el.paštu: aurelija@mdsterasos.lt arba užpildykite žemiau esančią užklausą.